Drukarka fiskalna bezprzewodowa

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami niniejszy artykuł jest dla Ciebie. Od 2015 roku każda osoba robiąca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wielkości swoich obrotów.

W działalności w pokojach gastronomicznych możemy spotkać dwa zasadnicze rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, jaką należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, skoro nie posiada ona nawet własnej klawiatury. To dodatkowe rozwiązanie zaczynane istnieje w dorosłych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwykle nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć mało istotnych cech, odróżniających ją z zwykłej kasy fiskalnej i usprawniających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona odporność na pokrycie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i niską obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla klienta jaki z niecierpliwością czeka przy stoliku na własne zdanie. Dodatkowym argumentem istnieje droga zapisu elektronicznej kopii paragonu, idąca na zapisywanie wydruków np. na karcie pamięci, co ułatwia ich przechowywanie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać dobre wymiary, zezwalające na jej naturalne stosowanie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po wszystkim lokalu, a oraz świeży i popularny design. Oprogramowanie gastronomiczne zezwala na dokładne monitorowanie sprzedaży oraz szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej jest dla wielu rozpoczynających działalność drink z dłuższych nakładów, zatem warto wspomnieć, że przy spełnieniu kilku warunków można zarobić na ten kierunek ulgę, sięgającą nawet 90% ceny kasy. Warto te dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, żebym być oferta jej przetestowania oraz przeszkolenia gości z wartości jej konsumowania i harmonii z magazynami do obsługi punktów restauracyjnych.