Bariery w rozwoju przedsiebiorstwa

Wraz ze zmianą sposobie bycia, wszechogarniającym nas pośpiechem, często bywa tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby budujemy w okolicznych sklepach czy dyskontach, i po cięższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie kierujemy do szybkich sklepów, w jakich potrafimy dostać dosłownie wszystko. Rozpocząwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czyli w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki czyste i czystości, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu i możemy „świeże” warzywa, efekty i ciało. Jednak czy by na pewno świeże? Tej gwarancji nigdy być nie będziemy biorąc ciało w sklepie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, zachęcając do zakupu. A że market doda do ostatniego wyjątkowo atrakcyjną cenę mięso idzie z półek a chociaż nieliczni zastanowią się i … wyjdą do hurtowni mięsa. Tak można zdecydować się na taki kup w markecie, jednak to swoista okazja, piękna sztuka mięsa w atrakcyjnej cenie. Wprowadzamy do domu, a tam mięsko już tak apetycznie i pięknie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

http://erp.polkas.pl/sage-symfonia/sage-symfonia-2-0-kadry-i-place/

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem tanim w marketach czy dyskontach jest znaczna. Przede wszystkim dlatego, że żadna hurtownia ciała nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez który może wydać dobrą reputację, klientów oraz dochód. Kolejna sprawa, hurtownia kupując mięso obejmuje go zazwyczaj tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. A jeśli obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej zbyt ma zapewniony. A nawet wyższe niż w hipermarketach ceny nie są w stopniu zniechęcić klientów do kupienia mięsa w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, jakie spośród pewnością korzystnie wpłynie na bliskie zdrowie.

Biorąc pod opiekę powyższe niekwestionowanym ujawnia się zwycięstwo hurtowni mięsa nad kupieniem go w trudnych sieciach handlowych. Jakość, gwarancja świeżości i cen odżywcze to kwestie, które rodzą się nie mieć wartości wyrażonej w walucie.